ΕΛΜΕ Ιωαννίνων: Στόχος τους να πετάξουν τα παιδιά έξω από το Λύκειο

Αγανάκτηση για τα αποτελέσματα εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων που στέλνει τους μαθητές για επανεξέταση τον Σεπτέμβρη

“Το νέο σύστημα πετυχαίνει το στόχο που είχε τεθεί από την αρχή: να δημιουργήσει τους όρους για τη νέα μαθητική διαρροή στο Λύκειο, σπρώχνοντας μεγάλο ποσοστό των μαθητών-ριων μας από τη μία στους θεσμούς ‘κατάρτισης’ (δηλαδή στη «μαύρη» εργασία σήμερα, και στους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα αύριο), κι από την άλλη στην ιδιωτική εκπαίδευση (με κάποια σχολεία να προσελκύουν την πολυπόθητη ‘πελατεία’ με κάθε τρόπο, όπως φαίνεται κι από τις καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ)”.

Αυτό επισημαίνει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων σχολιάζοντας τα αποτελέσματα των προαγωγικών εξετάσεων στα Λύκεια όπου φέτος εφαρμόστηκε για πρώτη χρονιά η περίφημη «Τράπεζα Θεμάτων». Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι μέχρι και 4 στους 10 μαθητές θα αναγκαστούν να δώσουν εκ νέου εξετάσεις τον Σεπτέμβριο για να προβιβαστούν στη Β’ Λυκείου!

“ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ”

Η ΕΛΜΕ, σε ανακοίνωση την οποία υπογράφουν η πρόεδρος Αλ. Μαντζούτσου και ο γραμματέας Λ. Παπαθανάσης, εκφράζει την αγανάκτησή της για «την αντιεκπαιδευτική και απάνθρωπη κατάληξη της ‘μεταρρύθμισης’ του ΥΠαιΘ στον τρόπο εξέτασης και προαγωγής των μαθητών-ριων του Λυκείου. Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα (και αναλυτικά και τεκμηριωμένα η ΟΛΜΕ, με τις επεξεργασίες που έγιναν στο εκπαιδευτικό της συνέδριο το Μάρτιο) είχε διαμαρτυρηθεί για τις αλλαγές αυτές, και την καταστροφική επίδραση που θα έχουν στους τωρινούς μαθητές-ριες, αλλά και στη Δημόσια Εκπαίδευση γενικότερα. Δυστυχώς, για μία ακόμη φορά, το ΥΠαιθ αδιαφόρησε για τη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας και έμεινε πιστό στην εφαρμογή των πολιτικών του ΟΟΣΑ και της Τρόικα. Όσο κι αν ο πρόεδρος του ΙΕΠ κάνει λόγο για αστοχίες, η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρξε καμία αστοχία».

«ΦΑΡΣΑ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Στην ανακοίνωσή γίνεται ακόμη λόγος για επανάληψη της φάρσας- όπως τονίζεται- της ενοχοποίησης των εκπαιδευτικών: «Το ΥΠαιθ, εντελώς ανέντιμα, αντί να παραδεχθεί τις ευθύνες για τις επιλογές του, προσπάθησε να δημιουργήσει την εικόνα ότι όλο το θέμα έχει να κάνει με τον λάθος τρόπο που βαθμολόγησαν οι εκπαιδευτικοί, φτάνοντας να κάνει λόγο ακόμη και για αναβαθμολόγηση των γραπτών!!!

Η επιχείρηση αυτή αποτελεί πραγματική πρόκληση, ειδικά σε μια εποχή που το υπουργείο κυριολεκτικά παίζει με τις ζωές μας και το μέλλον της Δημόσιας Εκπαίδευσης: Οι μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις εκπαιδευτικών είναι ακόμη στον αέρα, παρά το γεγονός ότι οι ελλείψεις στα σχολεία είναι σοβαρότατες (ο ίδιος ο υπουργός παραδέχθηκε ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που χρειάζεται για να καλυφθούν τα κενά είναι τεράστιος)».

Για την παράταση του σχολικού έτους η ΕΛΜΕ σχολιάζει:

«Μαρτυρά απλά και την αδιαφορία του υπουργείου για λειτουργία των σχολείων (καθώς φαίνεται η κύρια φροντίδα του εστιάζεται στην οργάνωση της ταπεινωτικής διαδικασίας της ‘διαδικτυακής επιμόρφωσης’ των διευθυντών για την ατομική αξιολόγηση, μετά τις μαζικές αντιδράσεις που συνάντησαν σε όλη τη χώρα τα ‘σεμινάρια της ντροπής’)».

elme_poreia_eraΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Οι τελευταίες, δραματικές εξελίξεις επιβεβαιώνουν αυτό που πάντα τονίζει το σωματείο μας: τα προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης δεν αφορούν απλά το εργασιακό και μισθολογικό καθεστώς των εργαζομένων σ’αυτή. Αφορούν το μέλλον των μαθητών-ριών μας, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας», προσθέτει η ΕΛΜΕ και με βάση αυτή την την οπτική, «σε μια εποχή που καθετί δημόσιο έχει μπει για τα καλά στο στόχαστρο των πολιτικών του Κεφαλαίου», καλεί όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και όλους τους εργαζόμενους που νοιάζονται για το μέλλον της εκπαίδευσης σε αγωνιστική  συμπόρευση.

Related News

Comments are closed

Copyrıght 2014 Pamvotis Press. All RIGHTS RESERVED.